söndag 11 juli 2010

Semestertajm & orättvisa besked!

Ja, då har sambons semester startat, han fick jobba nu i eftermiddag, men inom någon timme börjar 4 veckors semester, mumma! Ska bli så himla skönt & jag hoppas vädret håller i sig, möjligtvis att det räcker med 25 grader, behöver inte tvunget vara 33 grader, hi hi. Så både igår eftermiddag & idag förmiddag har vi varit i Kämpinge (sandstrand för er utomsocknes) några timmar! Var först lite orolig för Nellie men hon har stortrivts, det är ju svalare vid havet! Igår kväll var vi dessutom hos min kusin & bada i deras pool, från kl.16-22 med avbrott för en god grillning! Vi hade köpt en liten baddräkt till Nellie så även hon plaskade glatt. Skönt att hon gillar bada, vi ska ju gå på babysim till hösten så det bådar gott ;0)

Ett kort med en Doodle Factory-figur, version äldre ;0)

Näpen ;0)

Lite blommor...


... & en närbild på stickersalfabetet.

Nu ska jag ta en kort powernap för Nellie sover & jag är hyfsat mör efter stranden. Ska även rensa huvudet på lite tankar för det är mycket cirkulation där just nu. Har vänner som precis testat negativt efter sitt 4:e IVF-försök, hur peppar man? Och kan någonting man säger hjälpa, på riktigt? Eller blir det bara ord som rinner av dem? Skulle inte önska min värsta fiende IVF-karusellen, orättvist är vad det är!

Inga kommentarer: