söndag 4 juli 2010

Möhippa & svensexa!

Igår kunde jag inte skriva så mycket utan att avslöja mig, vi skulle nämligen överraska nära vänner med möhippa & svensexa! Vi tjejer träffades vid 9.30 & tågade bort till brudens hem för att överraska henne! Efter lite utklädnad & bubbel åkte vi in till Kungsparken i Malmö, där vi åt god pastasallad & vitlöksbröd. Bruden fick även sälja lite saker & klippa kalsonglappar! Sen bar det av till en salong där bruden fick manikyr, blev sminkad & fick löshår. Jag passade under tiden på att åka hem med Nellie några timmar och svalka henne med ett bad & låta henne sova middag. På kvällen var vi hemma hos en av tjejerna där en kock lagade all mat, supermumsigt alltihopa! Sen började det festas inför utgång, då åkte jag hem med Nellie som slocknade som ett ljus vid hemkomst kl.24! En supertrevlig dag, allt var perfekt, i synnerhet då solen värmde rejält! Sambon var på brudgummens svensexa & kom hem 06 imorse så jag gissar att jag & Nellie inte kommer skymta honom förrän i eftermiddag?! Tänkte därför gå ner till bageriet & handla goda söndagsbullar med Nellie, man får ju ändå följa traditionerna ;0)

Ett litet kort kan jag bjuda på, har även massa nya mumsiga foton till nästa inlägg!

Blomsterflicka ;0)

Och prickar! Jag älskar prickar, ska en dag visa alla saker jag har med prickar, det blir ett lååångt inlägg, ha ha. Njut nu i solen, hej svej!

Inga kommentarer: