söndag 24 april 2011

Precis som jag trodde...

...har helgen gått i ett fasligt tempo! Jag börjar bli bättre & har orkat en hel del även om det får bli små pauser här & var! Fredagens påskmiddag bjöd på god mat, superbt väder med förrätt, ägg & sill i trädgården, & umgänge så klart! Min kusin & hennes familj är hemma från USA några veckor, så de dök också upp! Men jag var rätt mör & när sista gästen gick vid 21.30 blev det nästan nattinatt direkt ;0)

Och igår åkte sambon & dottern till Bokskogen medan jag utmanade mig själv på en liten shoppingtur. Jag valde köpcentrat med lite fler affärer bara för att upptäcka att jag inte orkade gå i alla ändå, men hittade ändå en hel del bl a underkläder, ballerina-skor, klänning & väska från Lindex samarbete med Rachel Zoé samt en jeansjacka på H&M. Ska ta mig en tur till för att köpa några byxor & toppar, så jag har lite nytt i garderoben! Jag tog även ner en kartong från vinden med stl 36/38 men även om saker passade var en del omodernt, missfärgat eller bara magkort..! Men några toppar & byxor går nog att använda ;0)

Och igårkväll var vi på mysig grillning hos vänner! Efter snack & kortspel tittade jag på klockan & fick en chock, 02.30..! Så då bidde det en snabb hemfärd, hi hi.

Nedan kommer årets sista påskkort, en av mina favoritstämplar är med på det andra!












Det var det ;0) Nu ska vi faktiskt iväg på en husvisning lite snabbt..! Tror inte det är av intresse men ligger i granngatan, sekelskifte, 130 m2... Men allt behöver renoveras, hm... Vi får se! Kram så länge ;0)

1 kommentar:

Erica sa...

Hoppas du haft en skön PÅSKHELG och att du mår bättre!!!

Jättefina härliga påskkort!

Kram, Erica