onsdag 25 maj 2011

Nedräkning pågår!

Imorgon bitti bär det av för lilla mig till Genéve där jag ska hälsa på en kär väninna (ja, nästan släkt, känns det som!). Flyger från Kastrup & kommer fram vid lunch & åker inte hem förrän på söndag förmiddag! Ser verkligen fram emot tjejsnack, shoppning, god mat, se Genéve & bara mysa. Har även tagit med mig en bok, om inte annat så till flygresan ;0)

Vår lilla prinsessa ska vara hemma med sin pappa (föräldraledig) & mysa. Självklart har jag lite separationsångest från min familj men de kommer ha det superbra, så den biten är jag inte orolig för! Det är mer mig själv, ha ha. Och så möjligtvis är jag lite orolig för askmolnet, hoppas det blåser bort snabbt! För den här resan ser jag SÅ fram emot ;0)

Annars händer det mest småsaker, grindarna blev färdiga i förrgår kväll, vilket var tur för igår var det skitväder... Och även idag är det 15 grader, superblåsigt & ganska molnigt... Så i förmiddags träffade jag arbetskamraterna & deras söta kottar, men i eftermiddag blir det mest till att tvätta, packa & förbereda inför resan!

Under tiden kommer här ett kort, senaste i produktionen, nu väntar jag spänt på Magnolia-leveransen & nyaste Maja. design-papperna jag beställde hos Ljuva änglar. Men Magnolias månadskit vet jag inte var det blir av, känns som det snart är för sent i vilket fall...


En av favoritänglarna ur Magnolias julkollektion, lika användbar nu ;0)
Kortet går i cerise/rosa/turkos, en ganska vanlig kombo hos mig.

Lite färg & glitter!

Dekor i form av rosor & glitterstjärna...

... text från Magnolia...

Och smått & gott!
Vidare tycker jag att:

- det är skönt att Gurkan lämnat BB, han hade blivit rent för otrevlig, usch...
- mina vita Hasbeens är nästan lika snygga som mina röda ;0)
- jag är en lycklig loppa som har så fin familj & vänner!

Hörs efter helgen (& kanske innan dess om jag norpar väninnans dator!) Kram!

Inga kommentarer: