tisdag 28 september 2010

En sån natt!

Ja, usch Nellie är superduperkanonförkyld, rena snororgien! Så inatt fick vi sova ungefär 4 timmar var... Jag sov fram till 02.30, sen gick jag på mitt "skift" d v s sitta upp med en dotter som inte kunde andas liggande, fram till 08. Hon sov till största delen av natten men det gjorde inte jag. Snälle sambon började därför lite senare idag så att jag fick sova 2 timmar mellan 08 & 10! Ikväll har vi tagit fram alla rockäss i ärmen, spjälsängen lutar, uppallad av böcker, nässpray istället för koksalt, alvedon & snorsug. Så håll tummarna för lite mer sömn inatt! Och för att ingen liten djävul ska smyga omkring i skuggorna visar jag upp mina två sista halloween kort ;0)


Liten djävul från längesen Magnolia-kollektion! Papper MME, Panduro. Ugglebård Sassafras.

Minidjävulen i egen hög person!

Små stickersspindlar & stämplad spindelväv.

In the spiders web!

Och en nyare Magnolia, papper MME m fl.

Busig liten djävul... ähum djävulinna?!

Massa svartchalkade blommor!

Och ännu en Magnolia-stämpel ;0)
Nu ska vi se Idol & sen tokstupa i säng, två amöbor som sitter i soffan, godnatt!

Inga kommentarer: