onsdag 29 september 2010

Lite till av mig borta ;0)

Ja, kom hem från Viktväktarna för en stund sen & det är ju min "dåliga vecka" varannan vecka men 3 hg till var i alla fall borta & det är jag jätteglad för, allt minus är minus, eller hur? Och 5,2 kg på 8 veckor känns super! Nu hoppas jag på en bra vägning nästa gång & en guldstjärna till (vilket man får per 3 kg)! 6 kg är ju nästan 30% av mitt viktnedgångsmål, så känns som en bra bit på väg!

På väg har jag även varit idag, Nellie & jag njöt av det vackra (men svala) vädret & gick en långpromenad på 2 timmar. Nellie sov största delen av den tiden & jag gick & tittade på alla vackra färger i naturen, prasslande löv & höstblommor. Och sneglade lite på olika hus, finns många fina gammaldags här i Svedala, är ett par som jag aspirerar på, men de kommer vi nog inte ha råd med om vi inte vinner på en trisslott..! Sekelskiftesvillorna kostar 3 milj + & det känns som mycket pengar. Men man vet ju aldrig vad som kommer i ens väg, eller hur? Jag vägrar sluta tro på tomten/karma/ödet ;0)

Nu ska jag snegla på Idol, njuta av värmande brasa & Oboy med knäckemackor, mumma!

Och just det, våra knep fungerade & vi fick en riktigt ok natt, det tackar vi ödmjukast för ;0) ´Nellie är fortfarande förkyld men på bättringsvägen, skönt!

Inga kommentarer: