torsdag 23 september 2010

Tänkte bara säga ett snabbt hej men...

...blogspot har ändrat hela inläggs"maskineriet" så just nu sitter jag & fumlar runt för att få in lite bilder ;0)Vilken tur att jag dessutom tänkt visa framsidan på min receptbok, "bara" sju bilder att arbeta med, hi hi. Men skam den som ger sig, eller hur?! Sen blir det bara att "dega" i soffan efter en vattengympa med oanade kroppsvinklar, gissar att det blir träningsvärk imorgon! Men det är ett härligt kvitto på att kroppen fått arbeta bra ;0)

Har länge knåpat med min receptbok men den är nu mer eller mindre färdig!
Framsidan valde jag att ha väldigt traditionell, lite 50-talskänslaa ihop med swirls & bling-bling!
Texten består av Thickers i vitt & foambokstäver i rött.
Det prickiga bandet är från Stoff & Stil & är limmat ovanpå en bred spets.
Därefter har jag limmat fast knappar med snöre i.
Virkad blomma med spets från Prima & söt rutig brads!
Ljuvlig liten stickers i 50-talsanda!
Rub-ons från Hambly, hjärta är av cardstock & ängeln från Panduro.

Och så ett gammaldags bokmärke för att förstärka känslan.
Jag har även fotograferat lite inuti receptboken men det får ni se en annan dag!


Inga kommentarer: