onsdag 8 september 2010

Tala om tajming!

Hade svagt i bakhuvudet att jag firar 3 år med bloggen i dagarna. Så idag tittade jag noga & det är inte mindre än idag?! Tänk att jag bloggat i tre hela år, helt sjukt egentligen. Känns som jag startade igår, som en riktig bloggnovis ;0) Men man har lärt sig ett & annat, vågar jag påstå..! Tyvärr har jag inte satt ihop någon blogcandy (som jag brukar), får se vad som dyker upp i dagarna? Men något litet ska man väl kunna skrapa ihop?

Något annat jag skrapat ihop till är min första guldstjärna hos Viktväktarna! Idag hade jag gått ner hela 1,1 kg, TJOOHOO!!! Sammanlagt 4 kg på 5 veckor, är så glad! 2 kg till, sen ska jag prova mina jeans, längtar! Tänker även satsa än mer på min viktminskning för imorgon ska jag på vattengympa med mammagruppen! Är kl.20 så bebisarna får snällt stanna hemma ;0) Har även snackat om att prova Zumba (afrikansk dans) på Friskis men tar en sak i sänder för denna gången vill jag inte tröttna! Det ska bli en kul höst i år, hi hi.

Och då passar det väl att visa ett höstkort? Igår hämtade jag även min Cuttlebug på Posten så hoppas få någon timme att inviga den på. Längtar efter att använda mina alfabet & de fina Magnolia diesen jag inskaffat ;0)

Ännu virvlar det inte höstlöv i Skåne men naturens palett börjar så sakta skifta...
Papper Prima, Graphic 45, textstämpel Inkido.

Magnolia-stämpel (vad annars?!)

Inkido-stämpeln som är highlightad med vitt & skuggad med svart.

Utstansade grenar & glittrig blomma!

Nu ska jag in på Viktväktarnas hemsida & lägga in nya viktminskningen! Och imorgon är det dags för Nellies 8-månaderskontroll på BVC, sen blir det mammaträff med lite arbetskollegor, kul!

1 kommentar:

Erica sa...

Grattis till viktnedgången och på 3årsdagen!!

Härligt höstsprakande kort du bjuder på! Ska bli spännande att se vad du hittar på med din "groda", cuttlebugen alltså, finns ju oändligt med möjligheter!

Ha en trevlig helg! Den är ju snart här!! Kram, Erica

PS Tack för awarden, de fina orden värmde mycket! DS