lördag 4 september 2010

I förrgår kväll fick vi besök...

av herr förkylning... Nellie började snörvla på kvällen & gick gärna och la sig vid 19.30. Sen dess har vi en hyfsat pigg men febrig & förkyld Nellie på dagarna & en jättesnörvlig & orolig Nellie på nätterna. Tror inte jag sovit många timmar i sträck de senaste nätterna. Man blir så förtvivlad när de snörvlar, kan ju inte göra så mycket. Snorsug & koksalt tar vi lite då & då men hon vrålar helt hysteriskt, förstår ju inte att det gör bättre! Hoppas därför på en snabb övergång ;0)

Därför har också helgens planer ändrats lite & tyvärr hoppar jag över Ikea loppisen, Lions loppis i Svedala & Qvesarums auktion imorgon :0( Istället blir det lugna dagar & en kväll hos mina föräldrar, mysigt! Dessutom hinner jag kanske städa lite mer här hemma, ena packningen i kranen har nämligen pajat & för första gången på 4 år får vi diska för hand..! Gud, vad man har vant sig vid diskmaskin, hi hi. Ska även försöka hinna läsa lite i min ena bok, har hittat en ny serie av Saga Borg; Blodsbröder, bestående av 8 böcker. Tyvärr släpps de inte i pocket så böckerna kostar 140 kr/st, men det får det vara värt! Jag älskar att sträckläsa bra böcker ;0)

En liten hösthälsning hinner vi också med ;0)
Papper bl a basic Grey, Distress stickles runt kanterna.

En äldre Magnolia-stämpel i väntan på de nya höst-motiven ;0)

Höst är skrivet med Thickers, hälsningar är ett alfabet från Panduro.

Får även visa de fina skolplanscherna, numera inramade.
Stod & valde mellan vit eller svart ram, men tyckte svart ramade in bättre.
Förstärker även den gammaldags känslan! Nu ska de bara hängas upp! 

Inga kommentarer: