torsdag 16 september 2010

Längtar till helgen!

Kände på mig att jag skulle få äta upp mitt positiva inlägg igår & mycket riktigt, Murphys law har hittat mig & motgångarna har attackerat effektivt sedan dess! Som:

Inatt har Nellie varit vaken från 02-04.30, typ de värsta timmarna... Å andra sidan sov hon till 07.30 istället för 06, men jag är ändå rätt nollad idag.

På viktväktarna igår kväll stod jag inte still, jag hade gått UPP 0,5 kg..! Det är så konstigt, äter ungefär lika mycket/lite varje vecka men varannan vecka står jag i princip still, varannan vecka rasar man 1-1,5 kg, tycker det är så konstigt?! Och problemlösare som jag blir fruktansvärt frustrerade när ekvationen inte går att lösa, ni ska se uppställningarna av points jag har här hemma för att få ihop det, ha ha.

Dessutom har jag värk i kroppen & har huvudvärk, undrar om det inte är en liten förkylning som lurar runt hörnet? Ska ändå träna vattengympa ikväll, får bära eller brista! För jag ska gå ner i vikt om jag så ska träna varje dag! Lite jävlar anamma helt enkelt!

Och så inflikar jag även ett litet Grattis på födelsedagen till min pappa ;0)

Och på köksgolvet idag ser man tendenser till att börja ställa sig i krypställning! Jag har även upptäckt att med gåstolen kan hon nå gardinerna, nycklarna i skåpen & kaminen så i helgen blir det barnsäkrande av vardagsrum! När vi väl ska barnsäkra hela huset är väl mitt pysselrum den största utmaningen med alla sina småsaker, saxar mm, rena självmordshörnan..! ;0)
Nu ska jag göra mig redo för vattengympa, hoppas på en riktig energikick! Kram från fröken Trött!

Inga kommentarer: