måndag 30 november 2009

Blogcandy & julförberedelser!

Jag har denna & förra helgen packat upp låda efter låda med julpynt (har nog ca 6 st flyttlådor...) & sorterat & pyntat loss! Nu är det snart klart men förra helgen såg det ut så här på vårt matbord:


Massa pynt & prydnader....

Finn en tomte för mycket på denna bilden ;0)


Och i närheten av julkulorna, då räddar man vad som räddas kan ;0)

Och så är utlottningen är klar! Och jag var nästan lika nervös som ni ;0)

I alla fall, vinnarna av de tre pysselkiten är:

Ida, Susanne (Gotland) & Jessie!

Vinnarna av de två julpyntskiten är:

Familjen Karlsson & Loopen222

Och sist men inte minst, vinnarna av de tre (ja, jag har adderat ytterligare ett kit!) fattigmanssilverkiten är:

Petraso, Maria B Mast & Jessica Sthyr!

Ni är alla varmt välkomna att maila mig era adresser så kommer det snart ett litet paket på posten! Till alla er andra, tack för alla kommentarer, det blev 60 st!

Idag går jag in i v.36 & pyret väger kring 3000 g & är 45 lång. Mängden fostervatten ökar inte längre & många är trötta & otympliga, jo tack! Att ta sig ur sängen, soffan eller bilen görs inte lika snyggt längre ;0) Och sambon får assistera med strumpor & skor ibland! Har också en del sammandragningar & får ta det lugnt, helgens slit straffade sig rätt bra, tur att jag arbetar hemifrån vid vårt matbord, med mycket sköna vadderade stolar ;0)

Imorgon börjar min adventskalender på riktigt, ska bli så kul! Jag har laddat med mycket snyggt, imorgon vankas det inredning..!

2 kommentarer:

annkan sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare! :-)

Och tack snälla du, som hade en sån generös blogcandy!
Ja, spännande var det... :-D

Kram.

Susanne sa...

Så överaskad jag blev, men så otroooooligt glad!!!!!!!!!!

Skall maila dej så fort som jag bara kan.

Kram Susanne från Gotland