söndag 15 november 2009

Söndagen går mot sitt slut...

& jag känner mig nöjd med helgen! Igår hamnade jag i källaren där jag städade & sorterade lite. Bl a hittade jag lite saker som skulle till loppis men som jag valde att måla om istället, visar dem när de är färdigmålade & dekorerade. Därefter pysslades det lite annat & kvällen innehöll dansbandskampen, Beck & Robins ;0)

Idag har det varit lite kortmakeri, lite städning, brunch med vänner, långpromenad & god middag hos svärföräldrarna, d v s en mysig, lagom söndag, känner mig utvilad & glad! Och att sitta i ett nystädat hem är inte helt fel! Sambon har dessutom slipat klart hela golvet däruppe & håller nu på att finspackla små ojämnheter på väggarna, dessutom har han hittat breda fina golvlister som ska målas, kommer bli så tjusigt ;0)

Om en stund ska vi se John Adams, ni har väl inte missat serien om Amerikas andra president, som enade kontinenten? Första avsnittet var super så jag hoppas den håller fortsatt hög nivå!

Två kort vill jag visa idag, båda med naturpapper som grund, blev lite allmogekänsla. Båda stämplarna är äldre hänglar som jag tycker mycket om ;0)

Papper bl a Basic Grey, ramen runt är en Prima-stämpel.

Det söta paret ;0)

Hängeln är från ifjol, de små stjärnorna från Stämpelgården.


Stjärnan är dekorerad med 3D-lack med lite glitter i.

Nu ska jag ut på Tradera lite, hej så länge!

Inga kommentarer: