tisdag 6 oktober 2009

Ett litet smakprov av julpyssel...

kommer här! Jag har scrappat lite tändsticksaskar i gammaldags stil, tycker ju så mycket om änglar & tomtar, julgalen som man är ;0)

Alla tre samlade ;0)

Tomtefar säger hej!


Lite spets & glitter för att öka känslan ;0)


Och så den sista asken med rub-ons & God Jul-stickers!

>Får ju också passa på att berätta att jag & sambon handlat lite barnböcker till pyret idag, bl a Elsa Beskows sagor. Känns som att det är en liten revival för barnböcker, fanns massa klassiska sagor med underbara illustrationer & jag kommer definitivt handla fler ;0)

>Och så var jag & mamma uppe på vinden i helgen & tittade på sparade barnkläder, bl a mycket som min mormor sytt åt mig, ljuvlig nostalgi. Jag kände faktiskt igen en hel del av sakerna & det värmer att låta dessa kläder gå vidare i arv, även om vissa saker är så fina att de hamnar som stilleben istället för att bäras av pyret ;0)
Nu ska jag nanna kudden, natti natti.

1 kommentar:

Gurkiss sa...

Underbara askar :)

Kram Gurkiss