fredag 16 oktober 2009

Franck & Fischer!

För ett tag sen bläddrade jag i en gravid-tidning & fick plötsligt syn på ett (för mig) nytt märke, nämligen Franck & Fischer. Helt underbara, sydda eller virkade filurer! Dessvärre kostar de en hel del & är svåra att få tag i, så jag tänkte att man kanske kunde flörta med tomten tidigt i år ;0) I alla fall, här kommer ett smakprov så ni förstår vad jag menar! Känner att jag gärna faller för charmiga prydnadssaker men pyret måste ju ha något att leka med & hur mycket jag än vill hoppa över plastleksaker så får man välvilligt erkänna dess hållbarhet & att de inte är ömtåliga. Men håll med om att figurerna nedan är bra mycket charmigare..!
Noah elephant on wheels

Lea the monkey

Och för att uppdatera omgivningen som inte sett mig på några veckor är jag still going strong! Eller vad tycker ni? (för er som inte vet, är det jag till vänster)

Jag & en lika gravid väninna förra helgen, när vi var på dop!

Apropå "Still going strong" så är min vänsterarm ur funktion, men av en bra anledning, jag har nämligen idag blivit vaccinerad mot svininfluensan! Tack vare en supertjej fick jag & en arbetskamrat två överblivna vaccinationsdoser, så himla skönt! Och trots att armen känns stelopererad är jag numera lättad! Tänk vad en spruta kan göra för humöret, hi hi.
Nu ska jag fortsätta glutta på Idol, inte illa med Michael Jackson-tema!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!

så bra att du fick sprutan =))

Kram /Tessan