söndag 18 oktober 2009

Söndagsmys ;0)

Hela denna helgen har varit en uppvisning i hur man kopplar av. Igår städades det lite, följt av en powernap & pyssel. Till middag gjorde vi god tacopaj & sen såg vi filmen "planet of the apes". Och idag har jag fortsatt pyssla, vi har gått en runda i bokskogen & sen vilat lite till..! Känner mig utvilad samtidigt som jag märker att det inte orkas lika mycket längre... T ex fick jag avbryta städningen igår för att vila middag. Lite frustrerande men jag tycker ändå att jag lärt mig varva ner. Och så länge jag kan pyssla är jag nöjd ;0) Jag har ju min lilla lista att beta av & det går sakta men säkert framåt, bl a blev nedanstående klara igår. Och idag har jag målat stämpelmotiv & gjort lite julkort. I väntan på Magnolias julstämplar använder jag fjolårets motiv, de är fortfarande himla fina men efter en sneek peek på årets inser jag att det blir en dyr historia ;0) Jag skulle behöva en pyssel-sugardaddy, hi hi.


Dessa klossar köps omålade på Panduro & sen har jag målat & målat, men igår blev de äntligen färdiga! Gillar färgkombinationen, den lär ni få se mer av ;0)
Och så måste jag bara visa våra myskatter! Överst är Nesta när hon ligger på min mage & sover. Hon har upptäckt det trevliga med att man har en inbyggd kudde ;0)

Visst e hon bedårande?

Och så har vi "lillasyster", idag mysandes på filten i soffan.
Undrar om man inte skulle ta & bli katt i nästa liv? ;0)

2 kommentarer:

Anki sa...

Underbara burkar!

Söta katter!

Skönt att läsa att du lyssnar på kroppen så klokt!

Kram Anki

Erica sa...

Det har jag tänkt många gånger.. lyckliga kattliv.. just sovandet är jag avundsjuk på..

Boxarna är bedårande, gillar också den färgkombinationen!!

Låter bra att du kan koppla av i din graviditet, passa på och ta det lugnt nu!

Angående scrapprodukter, har du sett Maja Designs nya julpapper? *dreggel*

Kram, Erica