onsdag 2 juni 2010

Hello summer!

Ja, vädret idag är super, man blir så glad, äntligen lite sommar! Efter vår mammaträff idag tog jag & Nellie en lång promenad, jag luktade på syrenerna & njöt av värmen. Sist det var hyfsat väder var förra onsdagen & då fotograferade jag de underbara raps-fälten, de piggar verkligen upp med sin fina färg!

Utanför Svedala är man på landet ;0)

Och så ett sommarkort i ljuvligt ljusblått, älva & hjärta från Magnolia

Närbild på älvan...

...och på hjärtat!

Ikväll är sambon på affärsmiddag & tyvärr är vår dotter snuvig, ledsen & mammig, så nu blir det pyjamas på & lite kvällsmys, så inlägget slutar här... Kramelikram!

1 kommentar:

Petraso sa...

underbara kort och kul att höra att ni har det mysigt!
hm hr enar du nellie blir av ersättningen? Lite messmör typ en 1/2 tsk -1 tsk i hjälper att smörja tarmarna..... Funkar! lärde mig det på neo avd...

Sedan är bra att veta att päron blir barn oftas lösa i magen...

fniss min sambo gav son messmör smörgås och peron till mellis innan han gick till jobbet och jag som möte upp och kom hem från jobbet undrad varför den lille stackaren var dålig i magen för..... hhha ha en bra vecka