fredag 18 juni 2010

Silvercross Homegrown!

Ja, vad är det för en konstig titel kan man undra?! Jo, för någon vecka sedan var jag, mamma & min syster i en leksaksaffär på Hansacompaniet. Där hittade jag ett helt underbart, ljuvlit, ekologiskt leksaksmärke, Home grown, som jag aldrig sett förut! (och ni som känner mig är väl djupt chockade, ha ha) I alla fall så önskade jag deras leksaksklossar till Nellie men när mamma skulle handla dem idag var de slut! Och märket ska sluta tillverkas, jag får spatt... På internet hittar jag dem bara i danmark eller england, kan man åka dit på studs hade ju varit bra, hi hi. Nåja, får ge mig till tåls, vilket är svårt när jag blir så exalterad ;0) För att ni ska förstå vad jag menar så kommer lite fina bilder nedan!

Supersöt uggla!

Lilla bönbåten

Klossarna jag vill ha!
Kanske kan man sy själv?


Lilla kaninen med skottkärran, söt som socker!

Boken i form av en grönsak

Och lekfilten!

Jag är en problemlösare så just nu arbetar min hjärna för högtryck, hm, någon leksak ska jag nog kunna haffa ;0)

Nu ska vi fira min lillebror, han fyller 23 år imorgon, så idag blir det kalas med smörgåstårta, mumma! Imorgon blir det arbete med det sista inför namngivningen + att vi har kapplöpning att hinna det sista i trädgården inför midsomma, blir nog ingen vilodag imorgon, hi hi.

Inga kommentarer: