fredag 11 juni 2010

Såå tråkigt väder :0(

Usch, det bara regnar, regnar & regnar, tar aldrig regndropparna i himlen slut?! Jag & Nellie hann gå ner till affären imorse, då var det uppehåll men nu droppar det igen. Hm, man kanske skulle satsa på en tillvaro utomlands? Italien lockar definitivt! Då skulle man kunna sola, äta gott, sova siesta & fynda på loppisar dagarna i ända, hi hi. Och så tycker jag italienska är så vackert! Låter väl genomtänkt, som ett naivt barns drömmar ;0)

Nä, jag stannar nog hellre i Sverige, där barnomsorgen är bra, mammaledigheten lång & bussarna kommer i tid! Och när regnet öser ner kan jag leta fina saker på internet eller dricka en varm kopp te framför brasan, den var en bra investering med tanke på vädret ;0)

En av sakerna jag kollat på internet är en vit tallrikshylla, tycker de är så fina! Men har ingenstans där den passar & så kostar de ju en hel del också... Men drömma kan man ju!

Mmm, så många fina, bilderna lånade från olika butiker på nätet!

Nä, nu ska jag leta upp när fotbolls-VM börjar idag, hoppas på någon rolig invigning? Och så blir det nog en brasa & gott te, nu när lillsmurfen sover middag. Eller kanske pyssla, eller färga håret, eller... Om man ändå hade 48 timmar på ett dygn, hi hi.

Inga kommentarer: