onsdag 18 augusti 2010

En icke-vegeterian...

...kan vi nog misstänka att vår dotter blir?!

Hon är så rolig, sitter & tuggar på kaninen men
när jag tar fram kameran måste ju hon le så då blir det så här, ha ha.

Igår var vi på babysim & det var jätteroligt att se dotterns reaktion. Nellie tyckte mycket om att bada & sprattlade sig fram i bassängen med ett stort leende på läpparna! Lika glad var hon i omklädningsrummet efter att ha kissat ner mig, gissa vem som inte var lika glad? ;0)

Och idag har det scrappats med mammagruppen, hoppas på en blivande tradition! Och på att våra söta busar kan tänkas tycka det är ok med lite mer egentid..! Sambon var också ledig idag & flydde ut i trädgården för att börja bygga staket. Nu börjar det ta form, spännande! Målet är att det ska vara färdigbyggt innan septembers slut!

Har även varit på viktväktarna ikväll, hade gått ner 0,2 kg, lite mindre än jag hoppats på. Så nu ska jag börja väga maten bättre & äta mindre portioner & dricka mer vatten för jag SKA gå ner i vikt, så det så!

1 kommentar:

Marie Wisén sa...

Hon är SÅ söt!

/Marie