söndag 22 augusti 2010

Livets vinklar & vrår...

Har funderat mycket den senaste tiden på vilken riktning jag vill att mitt liv ska ta. Man börjar inse att man börjar närma sig den gyllene medelåldern & att man borde veta vad man vill bli när man blir "stor"... De senaste 5 åren har jag varit på samma arbetsplats & trivts bra med mitt jobb, men mammaledigheten får en lite att stanna upp & fundera. Vill jag jobba där 10 år till eller bör man arbeta mot sina drömmars mål? Och vad är min dröm egentligen? Som kreativ person kan jag givetvis komma på minst 10 vägar att arbeta kreativt. Det enda jag är säker på är att jag en dag vill arbeta i eget företag, mot egna mål & vara min egen lyckas smed. Men det känns som den drömmen ligger en bit fram i livet. I alla fall, jag tog fasta på orden "Min egen lyckas smed" & gjorde ett kort med de orden. Om ni funderar, vad skulle vara det ultimata drömjobbet? Och jobbar ni mot den punkten idag eller åt ett helt annat håll? Tungrott en söndagskväll va? ;0)

Magnolia Bon voyage, texten är en superbra nyhet från Panduro, påfågelspapper Magnolia, "brev" från Pion design.

Färgläggning!

Träknappar Gap, min sista, snyft.

Den fina texten, finns i svart, vitt & rosa/lila. Man får många ark för små pengar, i synnerhet om man jämför med Thickers. Hoppas de kommer i rött & brunt till nästa katalog!

Och lite pärlor, från Stämpelgården!

Var förresten inne på Rimnas blogg idag & hon visade en del av Stellas webbutiks nyheter! Så jag blev lite fattigare, men gud vad mycket fint från MME, hur många fina serier som helst! Halloween, jul, flick & pojk, massa mums!

Nu ska jag fortsätta lägga in mina favoritsidor på Internet. Anser mig lite skadad, har inte mindre än 52 (!) webbutiker med scrapbooking..! Hm, eller vad säger ni? ;0)

Inga kommentarer: