måndag 30 augusti 2010

För ovanlighetens skull...

är inte helgen slut för att det är måndag! Jag har nämligen en kär vän på besök, som jag kan leka med, hi hi. Hon kom igår kväll & som vanligt hade vi massa att prata om! Härligt att kunna ha såna vänner, man träffas/hörs ett par gånger om året & tar vid där man slutade sist. Och ändå har vår vänskap hållit över 20 år ;0)

Idag kommer det nästsista marina kortet, sen kommer det vara höst & halloween i väntan på de nya stämplarna från Magnolia! Men mest längtar jag till julmotiven, inte så oväntat för er som känner mig, hi hi.

Ett enda papper som bakgrund & givetvis kan jag inte komma ihågt vilket märke...


Flicka på ankare

The tide always turn, stjärnorna är en die från qk

Och chalkade blommor

Nu ska en trött & gnällig Nellie sova middag! Hej så länge!

Inga kommentarer: