fredag 27 augusti 2010

Får jag presentera Bamsen?!

Förra helgen när vi var på kalas fick även Nellie en liten paket ;0) Den var inköpt i en barnaffär i Kalmar (som jag tyvärr missade!) av Nellies farbror & faster. Och den är såå söt, nämligen Bamsen! Ni som kan er Astrid lindgren vet att det är Lotta på Bråkmakaregatans gosedjur. Men trots namnet är det ingen Bamse ;0)


Bamsen ser ut så här, en störtcharmig gris! Nellie tokgillade den direkt & numera är han en väldigt välkelad (om än lite hårdhänt) kompis ;0)

Idag ska jag & mamma till lite butiker i Staffanstorp, en Shabby chic-butik & em barnklädesbutik, ska bli kul, har aldrig varit där innan! Och i eftermiddag ska jag & två väninnor från mammagruppen på Stämpelgårdens rea! Jag behöver inte så mycket men något litet fynd kan väl få följa med hem?!

1 kommentar:

Petraso sa...

haaa något lite fynd är väl oki;)