tisdag 10 december 2013

Lucka 10: Julklappstags & lilla magen!

Idag blir det lite julklappstagstips! Det finns ju många bekväma alternativ i affärerna, självhäftande och färdiga. Men lite kul att göra egna personliga, kanske matcha paketen? Därför har jag gjort tre olika stilar.
 

 
Julklappstags
 
Du behöver:
 
Papper
Mall/tag att rita av
Klistermärken/bokmärken & smådekor
Sax, lim
Glitterstickles
 
Så här gör du:
 
Köp färdigskurna tags eller rita en mall du använder. Välj ett lite tjockare papper och klipp ut tagsen ifrån. Dekorera med rivna eller klippta papper, tårtpapper, bokmärken eller klistermärken och smådekor. Dra glitterstickles längs med kanten. Skriv Till/Från på baksidan!
 



Och så kommer det en magbild på mig & fina magen, tagen med sämsta mobilkameran & i dåligt ljus... Men ni får en hum? V.34, så 6 veckor kvar! Min lista till BB-väskan fick mig att inse att det börjar bli skarpt läge. Så igår plockade vi ner kläder, sängkläder, vagn och babysaker, nu ska jag börja tvätta, sortera, kolla igenom amningskläder mm. Har idag även handlat två klädset till lillan att ha på BB, samt amningssaker, Alvedon och lite annat smått & gott. Börjar bli verkligt nu! ;0)

 

Inga kommentarer: