fredag 12 november 2010

Denna kunde jag ju bara inte låta bli ;0)

En rolig utmaning, den nappade jag på direkt!

Jag har blivit utmanad av Anna

4 tv-program jag ser:

1. Vänner om & om & om igen ;0)
2. Idol
3. Desperate housewives
4. Arga Snickaren


4 saker jag gjort idag

1. Städat
2. Busat med Nellie
3. Handlat mat
4. Lunchat med kompis


4 saker jag längtar efter

1. En solsemester
2. Att Nellie sover hela natten & bra på dagen
3. Att få julpynta
4. Att flytta till större


4 saker på önskelistan

1. Att mina nära & kära lever & har hälsan
2. Lite mer egentid ;0)
3. Stort hus i trä med punschveranda
4. En trisslottsvinst!


4 saker jag avskyr

1. Mördare, våldtäktsmän & alla andra obehagliga typer!
2. Cancer
3. Att pengar påverkar ens liv så mycket.
4. Miljöförstöringen av vår planet


jag utmanar

Alla som läser min blogg!

Ha en trevlig fredagskväll ;0)

Inga kommentarer: