tisdag 9 november 2010

Sitter just nu...

... & lyssnar till Petter, det var länge sedan! Introt med Robyn på CD:n "Petter" är fortfarande grymt bra. Jodå, det bor en liten hiphopare i detta musikhjärtat ;0) Men jag spelar CD:s himla sällan nu för tiden, Ipoden har tagit över. Men vår Ipod innehåller rent för mycket hårdrock så det får jag råda bot på!

Tittade igenom mina foton & bestämde mig för att visa ett ljuvligt kort på dottern. Tagit för drygt en vecka sedan & för en gångs skull satt dottern ganska still så har många fina att välja på till årets julkort. Men detta kommer inte vara med så då kan jag ju tjuv-visa vår lilla tomte?! Som för övrigt blir 10 månader idag! 10 månader av bus, mys & massa kärlek ;0)

Liten charmig tomtesmurf ;0)


Och så två bilder från dagen då våra vänner gifte sig! Vädret var ljuvligt
& naturen ack så vacker.



Nu ska jag försöka få färdigt ett julkort till en utmaning som avslutas imorgon, hoppas dottern nannar gott ikväll ;0)

Inga kommentarer: