fredag 10 december 2010

Första natten & julklappstips!

Ja, då har vi (sambon) börjat kura! Nervöst, oroligt men också lugnt & tryggt, vi har alla redskap & vi ger Nellie den sömn hon behöver så mycket. Och dessutom utan napp, ska bli spännande att se hur den biten går?! Men visst är det jobbigt att höra när hon är ledsen, jag har satt upp ljudet lite på TV:n här nere, men undrar om hon inte tystnade precis? Till inatt har jag köpt öronproppar, räcker med att sambon är vaken, jag behöver min sömn till de två nätter jag ska ta, söndag & måndag. Därefter har vi uppföljningsveckan & första testet redan på lördag om en vecka, då vi ska bort på middag. Håll tummarna för lycka!

Just nu har jag Idol på i bakgrunden, håller nog på Jay även om jag egentligen gillade Olle bäst ;0)

Och så till årets julklappslista, folk har efterfrågat lite tips, så här kommer de!


Weekendbag på Granit för 499 kr, khakigrön eller svart (med vita sömmar)
Har saknat en sådan många gånger när man ska bort men inte vill ha resväska!

Nytt sofföverdrag till vår Ektorp. Vit 3-sits, finns på IKEA!
Vårt har hållit i 3 år men dags för ett nytt känns det som?!

Extrastolar, vita från IKEA, denna var fin men finns många andra
vita också! Vi saknar alltid 2-4 st när det är släktträff mm ;0)

Pyjamasbyxor stl M från Kappahl
i fint "Greengate"-inspirerat mönster.

Morgonrock i samma serie, stl M ;0)

STOR medicinlåda, finns på Charlotte Trend, vit eller röd med kors.

Presentkort hos inredningsbutiken Homeville,
ligger på Regementsgatan & har UNDERBART
sortiment!

Till vår lilla solstråle dyker det upp ideér lite då & då men många
är redan bortgivna till tjocka släkten. Men en aktivitetsleksak
som stimulerar borde fungera, hon har inga sådana & behöver stimulansen ;0)
Tipsade min mamma om diverse småsaker till Nellie, bara för att upptäcka att allt finns på Tradera, NYTT, för hundralappen. Så nu budar jag själv på Nellies julklappar, hur grymma är inte Tradera?! Prisvärt & har ALLT, både nytt & begagnat, det gillar vi ;0)

Inga kommentarer: