måndag 14 december 2009

Bakom lucka 14 döljer sig...

lite restaurering av befintliga saker! Först har vi en fin fågelbur som pappa köpt åt mig. Den hade turkosa detaljer vilket i o f sig ger ett marockanskt intryck men som var svårt att sätta ihop med andra färger. Sagt & gjort, den målades vit!

Före...

Och efter, nu passar den till allt inkl små söta tomtar!

Det andra projektet var ett guldfärgat fat & en kruka, hade tänkt lägga dem till Myrorna men provade lite färg först!

Och då blev det så här fint istället!

Med en liten hyacinth & domherre fick den pryda vår toalett ;0)

Annars fortsätter livet att rulla på! Idag var min första lediga dag & den har tillbringats med att slå in julklappar & se filmen Love actually, får mig alltid på bra humör! Imorgon ska jag till barnmorskan & sen pyssla med släktingar, mysigt! Helt enkelt, jag försöker rå om mig själv ;0)

Idag gick jag även in i v.38 & precis som det står i böckerna börjar det bli tungt & otympligt, jag spanar fostervatten & slemproppar varje dag & längtar in till BB! Jag sover illa på natten & tar gärna en tupplur på dagen, för det hjälper inte att hålla sig vaken & hoppas på bra nattsömn. Men jag mår annars fortfarande bra, så länge jag tar det lugnt... Vid stress eller att jag tar ut mig för mycket blir jag skitsur eller ledsen, stackars sambon ;0)Håll tummarna för att jag slipper gå över tiden!

Nu ska jag njuta av Ullared & sparrissoppa, adios!

Inga kommentarer: