tisdag 29 december 2009

Snart nyårslyx...

med massa glitter & glamour och vad passar då bättre än ett kort i samma stil?! Fick ett ryck igår & gjorde lite kort med Magnolia stämpelkit!

Själva kortet är Bazzils dotte swiss, dvs med embossade prickar. Papper är från Webster´s & rosor från Stämpelgården.

Flickan i närbild, påminner om Tom Cruises dotter som går i högklackat redan..!

Och så lite bling ;0)

Idag har jag även varit hos barnmorskan & allt såg bra ut, men jag undrar om jag inte kommer gå över ändå, kanske lika bra att ställa in sig på det? Bara jag slipper 3 v..!

Just nu skiner solen över Svedala & jag ska sova middag, natti natti ;0) För jag har sovit dåligt inatt + att sambon & jag var i stan & bytte julklappar, köpte amnings-bh & småsaker till BB-väskan, vilket tog kål på mig, ork = noll..!

5 kommentarer:

Lisa sa...

Hej gumman,
Går inpå din blogg varje dag nu för att se om något har hänt, men ni kanske tom får fira nyår i det lugna. Stora kramar

Marie Wisén sa...

Hej!

Jag håller tummarna för dig...

Vilket fint kort, finns den fina stämpeln till försäljning hos Magnolia?

Kram Marie

Riet sa...

What a beautiful card,i love your image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Erica sa...

Superhärligt och lyxigt nyårskort! Snyggt med all bling!

Kanske bra att gå över tiden lite i ditt fall, kanske bra att ha sin födelsedag några dagar efter jul/nyårshelgerna? men efter 42 v brukar man väl bli igångsatt har jag för mig..

Hoppas allt går bra!

Kram, Erica

Marie Wisén sa...

Hejsan!

Hihihi... ;o) Jag har inte provat och tända ett dekortret ljus...Får väl prova någon gång... ;)

Knnniiiip! Så hon får vara i din mage så länge hon behöver.
Tack för dina fina ord på min blog, välkommen tillbaka!
Gott nytt spännande 2010!!! :0)
Kram Marie