onsdag 2 december 2009

Bakom lucka 2 finns...

små söta snögubbar, frostiga & glittrande!

Frostigt kort i rosa, vitt & turkost

Med massa glitter på!

Och så dito snögubben!
Även han fick glittra lite, i jämställdhetens tecken!

Och en turkos snöstjärna!

Det var dagens lilla lucka, hoppas ni inte frös alltför mycket ;0)
Själv har jag besökt nya IKEA i Malmö, en bra bit större än det gamla, vi gick & gick & gick... Bra ytor men samtidigt lite mer opersonligt & kalt än det gamla, vet inte om det gav mersmak? De skulle nog behöva en liten jag för att mumsa till det, hi hi. Nu ska jag njuta av arga snickaren ;0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen, jag är usel på att blogga, jag är usel på att pyssla, men en väldigt hurtig hundägare och hushållerska!!! Tiden räcker inte till, jag glädjer mig så att se glimtar på magen och väntar med spänning på att pyret ska komma till världen. Här häder bara massa konstiga saker som kan få en att vilja gå i ide..

Kram Malin