söndag 3 oktober 2010

Åkpåse beställd & höstmys hemma!

Nä, denna gången blev det ingen vinst av åkpåse men det blir en Buppabrand ändå ;0) Beställd på Mammashop för 799 kr, fraktfritt, kommer inom 3 dagar. Jag kommer aldrig shoppa fysiskt igen, det är så smidigt med postorder, hi hi. Den kommer bli så fin i Nellies vagn & är dessutom stilren & ganska könsneutral, me like! ;0)



Och så har jag gjort höstfint här hemma. Fotade i fredags kväll så ber om ursäkt för de lite dova bilderna, men ljusen kommer till sin rätt då ;0)

Dukning i plommonlila/cyklamen! Velourduk inköpt på Stoff & Stil.

Höstfint på skänken. Älskar mina ljuslyktor i fattigmanssilver.

Soffan & bord är höstpyntat!

Myshörna med krysantemum i fönsterna!
 
Många lyktor på ett fat ;0)

Krysantemum, fina men lite gnälliga har jag märkt!

Då är kornettblommorna lite tåligare (men dyrare!)

Nu ska vi skruva ihop byrån jag köpte igår, har även planterat lite blommor på framsidan men sen ska det bara kopplas av! Blir nog en film & kycklinggryta med äpple ikväll, ha nu en mysig söndag! Och gällande förra nattens händelse har jag nu lugnat ner mig lite & låter saken vila ifred.

1 kommentar:

Erica sa...

Otroligt fint ni har det hemma! Fattigmanssilverlyktor är en favorit även hemma hos mig.

Undrar över en sak, vilken färgkod har ni på väggarna, den beiga? för jag antar att den är målad? är ute efter en liknande beige nyans men kan aldrig bestämma mig.. så svårt med beige tycker jag, vill inte att den ska dra åt fel håll färgmässigt (inte för gult, inte för grått osv..). Er ser jättefin ut!

Ha en fin vecka! Kram, Erica