tisdag 5 oktober 2010

Nu är det jul igen ;0)

I väntan på Magnolias höstkit (som ska innehålla julstämplar!) visar jag nygjorda kort med fjolårets fina motiv! Har rumstrerat om ordentligt i mitt julmaterial, som bara växer för varje år. Och om jag ska kunna försvara en shoppingtur till scrapmässan i GBG får jag nog tömma lite i hyllorna ;0)

I varma färger går detta kort där jag har använt fina papper ihop med 3 olika stämplar. 

Färgläggning i närbild!

Och den söta julbocken!
 
Detaljer!


Och så kort nr 2, utan traditionella julpapper ;0)


Färgläggning!
 
Snöstjärnorna har fått fina knappar & glitter ;0)

Och så lite blommor!

Och mer hinner jag inte skriva, övergnällig dotter som inte vill leka med sina saker mer. Hon har sovit urdåligt inatt, vaknat varje timme & vi gick upp 05... Det blir ingen simning idag kan jag tillägga..! Gotta go, hej svej!

Inga kommentarer: