tisdag 12 oktober 2010

Storstädning & tipsvinster!

Efter babysimmet har Nellie sovit länge & därför hann jag städa lite bland mina länkar! Jisses, vad många jag haft... Och många som har gått under jorden. Dessutom har jag tagit bort alla som inte uppdateras tillräckligt ofta eller håller tillräckligt hög klass för att jag ska bli inspirerad! Kräsen liten madame är man ;0) I alla fall, nu vill jag ha tips på RIKTIGT bra bloggar inom Shabby chic-inredning, kortmakeri, scrapbooking, handgjort pyssel mm, svenska, nordiska, internationella bloggar, allt funkar! Och för att ni ska ha en liten morot lottar jag ut 20 FINA vinster till dem som kommer med de bästa tipsen! Så kör hårt! Som vanligt när jag har blogcandy gäller följande:

Lägg en kommentar med tips på bra bloggar & skriv om ni vill ha inredning, kortmakeri eller annan pysselvinst! Om ni inte har egen blogg vill jag att ni skriver mailadress för ev kontakt. Lägg sedan en länk på er egen blogg & berätta om Blogcandyt! Ni har till den 31 oktober på er att lägga kommentar! Kom igen nu, chocka mig med kunskap ;0)

Under tiden visar jag vad jag hittat om Magnolias julstämplar, 5 motiv har jag luskat fram! Och alla ska få flytta in hos mig den dagen jag hittar någon butik som släpper dem ;0)





4 kommentarer:

JD sa...

Gör själv lite scrapbook, men skriver allmänt om mitt liv, inredning och annat tjaffs hihi. Så dels tipsar jag dig om min egen blogg och dels om pillanskrypin, tiggys.

Tess sa...

jag tycker att du ska spana in maxini.se, en mycket trevlig sida ;) tack för all insperation du skänker genom dina fina bilder och inlägg.
(tereslivh@hotmail.com)

Tess sa...

haha, såg att jag lämnade fel adress, helt vimsig, mixin.se ska det ju vara.

Martina sa...

http://vitating.blogspot.com/ Är en av mina favoriter när det kommer till inredning. SÅÅÅ underbar inspiration om man gillar lantligt/franskt/shabby. Du har säkert varit inne där och kollat men tipsar ändå.

Har även tipsat andra om din generösa blogcandy i sidebaren i min blogg.

Ha en underbar helg! / Martina