tisdag 26 oktober 2010

Julkortskväll!

Ikväll har jag haft över lite vänner på julkortsmys! Har verkligen haft jättetrevligt även om det inte blev någon julmusik till, hi hi. Tjejerna gjorde fina vintagekort & jag guidade & hann dessutom måla lite stämpelmotiv, stansa ut blad & stämpla upp ytterligare två nyinköpta julstämplar. I övrigt har det varit en lugn dag & jag har knappt haft näsan utanför dörren. Imorgon blir det däremot mycket frisk luft, vi i mamma-gruppen ska nämligen gå i bokskogen, hoppas på fint väder! Har också börjat räkna ner till mässan på lördag, min inköpslista ser ut så här:

- Blommor, blommor & åter blommor!
- Ev fler julstämplar
- En eller två stansar
- Pyntsaker som bär, glitter mm.
- Några få mönsterpapper
- Cardstock brun & röd
- Stämpekdyna Chestnut roan

Verkar luta åt att vi tar tåget upp, biljetterna är betydligt billigare & dessutom kan man ju sova/läsa på tåget! Längtar verkligen! I väntan på mässan kommer det *surprise surprise* ett julkort!


Dagens kort är ganska stilrent & enkelt!

Sett framifrån. Papper är från Webster´s & Panduro.

En av de nya julstämplarna från Magnolia ;0)

Fin & stor rosett i organza!

Blommor med pistill & glitter.

Metallstjärnor!

Och en favorit-stämpel från Inkido!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon har jag sovmorgon, härligt ;0)

1 kommentar:

Gunilla/Nilla sa...

Alltid lika mycket fint att kika på inne hos dig. Älskar dina fina kort med så många läckra detaljer.
Såg att du skulle på mässan i Gbg. Var meningen att jag också skulle dit men men........
Ha en fin dag.
Kram7Gunilla