torsdag 21 oktober 2010

Dra på trissor!

Igår på viktväktarna hade jag gått ner 1,2 kg! Har ändrat på småsaker men det här var oväntat! Visserligen anade jag att det gått åt rätt håll redan innan för mysbyxorna börjar sitta löst men så mycket hade jag inte väntat mig, detta var ju dessutom min "dåliga" vecka?! Är så nöjd & supermotiverad, nu är det 10 v kvar av 2010, nu j-lar. Har även ett litet eget mål som börjar närma sig, har 7 hg kvar till att ringa & beställa tid för nagelbyggning. Har tuggat på naglarna sedan jag var liten & har därför byggt i perioder, tänkte det kunde bli en bra belöning ;0)

En annan rolig sak var att justämplarna trillade ner i brevlådan igår, någon tomte måste hört min klagan ;0)
Så efter viktväktarna igår satte jag mig i soffan & målade små söta motiv! Blir nog lite kortmakeri under Nellies förmiddagslur idag ;0)

Dagens kort kommer i ett separat inlägg, jag har nämligen varit med i en utmaning, det händer typ aldrig, men tog mig i kragen & letade upp bl a Sukkersött, Sketchy colours & Magnoli Down under. Någon som har några andra tips på utmaningsbloggar/kommande crops/tävlingar?

Och när vi ändå är inne på tips så... Mina pappersblommor börjar ta slut & till min stora förfäran verkar det inte finnas så många Hydrangea från Prima kvar på marknaden längre... (vilket tant Annica missat, hi hi) Nog för att jag gillar rosor, Gardenior & krysantemum & alla andra blomsorter man snubblar på i var & varannan butik men älskar ju mina Hydrangea, i synnerhet de röda... Någon som kan tipsa om en internetbutik som har kvar dem, helst röda? Ska även höra på Scrappiz... Ångest! Eller tipsa vilka blommor ni använder mest? OBS! Jag gillar inte Youdo:s, så dem behöver ni inte tipsa om ;0)

Inga kommentarer: