tisdag 12 oktober 2010

Igår kväll inhandlades...

en hel del saker till Nellie. Vi hämtade upp sambon efter jobb & körde till Babyringen i Malmö, som har flyttrea. Där köpte vi en ny bilbarnstol, så Nellies babyskydd är numera förpassat till källaren! Vi tittade även på kaminskydd, ska mäta för att se hur det passar! Sedan bar det iväg till Mobilia köpcentrum, sambon fick presentkort där i söndags som han ville handla för. Han köpte en snygg skjorta & sen hittade vi även en dunjacka till Nellie på H&M. Men det satt långt inne, Kappahl hade en vinterjacka, Lindex en & H&M faktiskt fyra st, men de flesta var finkappor som inte var så varma. Så utbudet var verkligen begränsat, konstigt! Nog för att overall är outstanding men man vill gärna ha alternativ de dagar de inte behöver se ut som Michelin-gubben?! Men nu är det inhandlat åtminstone, skönt!


Allt H&M, vantarna fick följa med hem, trots tummar..!

Köpte även lite fler strumpor, dessa är suveräna, varma & med mudd som håller dem på plats!
Raggsockar är perfekt att ha över tunna strumpor, får erkänna att jag själv har många gosiga par ;0)

Och så kommer ett rykande färskt julkort, färdigt för 30 min sedan!

Med nya motivet från julkitet & papper från Pion designs ljuvliga julserie!
God Jul är en stämpel från Inkido, hjärtcirkeln från Magnolia.

Liten tomte, kanske på loftet?! ;0)

Äldre tag, bakom skymtar de fina julpapperna. Och ja, jag har sytt på julkortet!
Det blir så fint inramat, men jag är ganska dålig på att ta fram symaskinen,
så det händer tyvärr alltför sällan.

Bling-bling från Stämpelgården!

Den fina gammaldags texten.

Och lite blommor med bling-bling!

Förresten, imorse när jag gick upp var det en plusgrad ute, så vackert med all frost men brrr vad kallt det var! Så nu har jag tagit undan de sista tygskorna & tagit fram vantarna istället!

Inga kommentarer: