söndag 31 oktober 2010

Bokskogen & shopping!

Idag skulle min svåger springa Yddinge-loppet i Bokskogen & resten av familjen tittade på & tog även en promenad i skogen med alla vackra höstfärger. Jag & sambons mamma tog 7 km-spåret så jag känner mig lite flitig! På eftermiddagen hälsade sedan mina föräldrar på här hemma & tog en fika! Nellie har varit en supersolstråle hela dagen & charmat både far- & morföräldrar! Dessutom har hon idag börjat krypa! Det händer så mycket nu, hon ålade sig fram i söndags & nu en vecka senare kryper hon. Hon pekar på lampan när man frågar "Var är lampan?, hon klappar när man sjunger "klappa händerna", hon kan skrika nej (fast på rikssvenska?! inte det skånska nä vi säger...) & hon ger en pussar när man säger "puss", visserligen med öppen mun men ändå ;0) Men från vårt lilla mirakel till min shopping, som jag lovade visa igår! Om man summerar mässan tyckte jag att det var en lite mindre mässa men med bra utbud. Det jag saknade var stansar med geometriska former & julmotivstämplar. Det fanns så många textstämplar men färre motiv så jag får fortsätta spana! Men nedan kommer bilder på det jag faktiskt köpte


En hög med papper, två märken som stack ut var Forma Hantverk & Stenson papper!
Den sistnämnda har bl a gjort det fina flugsvampsmönstret.

Lite papper med effekt, bl a det fina med snöstjärnor i glitter, kommer bli "det lilla extra" på ett kort ;0)

Dekorationer, speciellt glad för de fina snöstjärnorna från Reprint! Making Memories gjorde dem innan,
men har varit svårt att hitta men nu fanns det många, det tackar vi för!

Snöfärg som inte behövs embossas, ska bli kul att prova! Kronorna i glitter är jättefina!
Resterande fick jag av söta Petraso, tack gumman!

Många blommor blev det! Utbudet var ganska litet, annars hade jag köpt några till.

Lite alfabet!

En ny ministans retroblomma, min förra gick i sönder häromveckan...

Och sist men inte minst, lite stämplar! Tyvärr inga motivstämplar men
mycket nöjd med alla texter!

Bilder från höstsköna Bokskogen...

Älskar att promenera där denna tiden på året, allt är så vackert!
Nu ska jag snart nanna, är sjukt trött! Nellie var så mammig igår kväll & natt så hon har sovit i vår säng inatt, högst 2 cm ifrån mig & helst en arm om. Även om det är så mysigt & vår sötnos inte vaknat inatt är man ändå ganska sabbad av att ligga i samma ställning många timmar, jag såg ut som Ringaren i Notre Dame imorse, hi hi. Ha det bäst!

Inga kommentarer: