onsdag 13 oktober 2010

Viktväktarna!

Idag hade jag gått ner 1,1 kg!! SÅ nöjd & glad! Det blev därför även en guldstjärna, nu när jag gått ner 6,4 kg. Tjofaderittanrej ;0) Snart dags att ta fram lite kläder jag inte provat på över 3 år, eller vad sägs om en garderob från stl 36 (när jag träffade Niklas) till stl 44 när jag var gravid? Många plagg blir det! Men de numera för stora plaggen åker raka vägen ut på Tradera, så man inte blir lat igen. Och pengarna kan användas till något nytt plagg kanske?!

Nu ska jag "hålla" kväll d v s dega framför TV:n... Vill egentigen tokpyssla men då vaknar lilla dottern, då hennes säng står 4 m från min arbetshörna. Har stora planer på att flytta mitt pysselrum till vardagsrummet tillfälligt, då kan jag pyssla både på dagen när dottern sover míddag & på kvällen, det hade varit SÅ trevligt ;0) Och förresten, jag har ändrat kommentarsinläggen så att alla ska kunna lägga kommentarer. Annars blir det svårt att skrapa ihop till så många vinster! Och det vill vi ju inte, eller hur? ;0)

1 kommentar:

Erica sa...

Oj vad mycket fint du gjort på sistonde, korten, och vantarna - ljuvligt fina!! :-)

Så du går i pysselrumsflytt-tankar.. har samma problem, kan inte pyssla på dagen för antingen sover lillen ute i vagnen eller så kan jag inte gå ifrån, har börjat flytta ned mina grejor här nere men sambon är inte lika glad, det ryms inte påstår han.. ;-) men jag längtar så efter att pyssla igen!!

Ha det gott! Kram, Erica