måndag 11 oktober 2010

Måndag i sakta mak...


 Ja, idag blir det inte mycket gjort, ska bara ha en riktig mysmåndag, ta en lång promenad, pyssla lite om dottern tillåter & beställa lite julpapper ;0) Men först lite bilder som utlovades igår!

Vantarna jag sytt av ullfilt med hjärtan & rosett!
 
Inuti är de klädda med fleece, mjukt & varmt!


Och så har jag målat lite julmotiv!
Alla utom det kramandes paret är från julkitet jag fick häromdagen.
 
Och så här står hon många gånger per dag, oftast riktigt irriterad!
Och jag sitter brevid & peppar ;0)

Får ju även berätta, nu när det blivit officiellt i släkten, att om allt går bra ska Nellie ska få en liten kusin i vår, det ser vi verkligen fram emot! Det är Niklas lillebror & hans fru som går i väntans tider ;0)

1 kommentar:

Rasmus sa...

Fru - vad gammal jag låter. ;) Tack för igår! Vi hörs ang. fredag. Kram Hanna