måndag 3 januari 2011

10 minus & solsken!

Idag ska jag & Nellie på långpromenad så vi kommer ut lite! Det har smält bort en del snö så vi borde kunna komma fram med barnvagnen nu. Tycker vi har varit rent för mycket inomhus men har det inte varit för mycket snö så har det varit is eller blåst... Eller mörkt eller... Många bra ursäkter, hi hi. Bilderna nedan tog jag från bilen när vi körde till mina föräldrar på julafton & bland många dåliga foton fanns de här två som jag tyckte blev riktigt bra, man nästan känner kylan, eller hur?

Vi passerade många höga snövallar!

Gillar kontrasten mellan fartkänslan & den stilla bakgrunden.


Det blir även ett kort idag, ganska svala toner det med! Är med i utmaningen hos Just Magnolia
"Anything goes" & Charisma cardz "Pearls & lace"! Och så här blev mitt bidrag ;0)



A real romantic card in purple, white & brown. And a lot
of different embellishments!
 

The stamp is from the newest kit from Magnolia.


Happy birthday on yous special day, from Inkido stamps.


Flowers with glitter & a pearlheart!

Feathers, butterflies, stars, leaves, berries & more & more ;0)


And some lovely lace, from Panduro Hobby.
 Trots första lugna veckan efter alla helgdagar är det ändå lite aktiviteter! Grannen kommer in & fikar någon dag, vi ska till IKEA, syrran kommer på besök & så tänkte jag hinna Ekohallen & Jägersro köpcentrum någon dag, oj, hur ska jag hinna allt detta?! Man har varit mammaledig för länge ha ha ha ;0)

1 kommentar:

Mel sa...

Hello, your crd is just so pretty, I love the colour combo ~ Mel