tisdag 4 januari 2011

Jag vann!

Mitt bokmärke som var med i Lovely Hänglar only tog minsann hem förstapriset, vad glad jag blev! Vinsten var att vara deras gäst DT i två veckor, kan ju vara kul att prova på! Så nu får jag rota fram mina gamla motiv att färglägga från skrivbordslådan ;0)

Idag har varit en lugn dag med grannen på mysigt fikabesök, där vi provsmakade Foccacia-bröden jag bakade i min Kitchen Aid igår! Den var super att använda, det lär snart bli mer bakat, så himla skönt att slippa knåda tunga degar! Så nu ska jag leta upp mumsiga bakrecept, men det färdiga resultatet får någon annan äta, hi hi.

Imorgon är det ju dags för Viktväktarna och jag är ganska säker på att jag inte gått ner något, kanske t o m gått upp :0( Förbrukade de flesta extra-pointsen på nyår & har därför haft svårt att klara veckan... Men bättre att gå dit & få besked, så får jag ta nya tag nästa vecka! Men mitt avtal om att gå ned 2,5 kg till den 12 januari lär bli tufft, än så länge har jag bara minskat 8 hg..! Huvudsaken är ändå att jag når min målvikt under senvåren ;0)

Dagens kort är med i Stampavie utmaning "Red" & mitt bidrag blev så här:




RED & brown!
 


Stamp from Magnolias winterkit, papers from DCWV & Basic Grey.
 

Three in a row with the text : A friend brightens up your day
when the lights of the world burned out.


Watercolour & GlitterStickles Diamond!


Some embellishments, the butterfly is from Karen-Marie Klip
and one of my favourite embilleshments ;0)


Ribbon & berries...

...and the text: "Sending you small wishes of love" ;0)
Nu är det natti natti för denna flicka, ses imorgon, kram!

3 kommentarer:

Laila sa...

Grattis! Vad kul att få vara med om en sån grej. Ditt bokmärke var så härligt

FAst det här kortet som du gjort bara älskar jag! ♥ Snyggt!

Anne H. sa...

WOW - det var et herlig kort, Annica!
Stilig med de tre jentene som er stemplet ved siden av hverandre, nydelige farger og så mange flotte detaljer!
Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
Anne

Kimsan sa...

Vilket underbart kort.
Supersöt stämpel!

Hoppas du haft en härlig jul & nyårshelg!

Kram