måndag 17 januari 2011

DT Hänglar & Stänglar!

Hej allihopa! Hoppas allt er bra med er, här är det bra om än förkylt! En liten djävul killar mig i näsan hela tiden & då rinner höger öga så jag ser ut som en liten svullen Frankenstein ;0) Detta inlägg kommer även skrivas på engelska då jag är gäst DT för Lovely Hänglar only som är en tysk-engelsk sida! Men någon tyska kommer jag inte ge mig på, den ligger långt bak i minnet, hi hi.

Hello everybody and a special welcome to all new visitors! I hope you´ve had a wonderful monday?! Everythings fine here in Sweden although I have catched a cold. So my right eye is irritated, I look like swollen Frankenstein and the tears just keep coming ;0) But nevermind that! Because I am a guest DT at the next two challenges at Lovely Haenglar only I will write in english in these two posts. But you won´t read any german, my vocabular is long gone forgotten *lol*.

And here comes my card, the theme this challenge is "Anything goes", so why not join? I´ll try to visit you all, if just my one-year-old daughter thinks that ok ;0)



One of Hänglars spring or summer-motives, painted with watercolour on 300 gr paper.


Papers from Dreamstreet papers, Basic Grey and MME, old ones all of them! 

Green and pink, one of my favourite colour-combinations!

Lovely flowers ;0)

365 days to  be happy about but ONE special day to celebrate!


Small "pearly" hearts ;0)


And an acrylic butterfly, one of my old Eastern-decoration!
 Now I´m off to bed, to cure my cold, have a nice week, bye!

1 kommentar:

Anki sa...

Underbart kort med många härliga detaljer!
Ett riktigt Annicakort :)
även jag köpte hela 10 magnolior oj oj vad ljuvliga denna omgången var ju! Många nya favoriter!
Loppisen lät mycket intressant behöver röja har en clip it up bland annat så jag kollar m gubben!
Ha en bra vecka!
Kramis