onsdag 19 januari 2011

Idag blir det två kort...

... för jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet... Alla utmaningar jag skrev på min lilla lista har helt olika teman, så jag slog ihop lite här & där & började göra mina kort! Men nu när jag ska lägga in dem på bloggen upptäcker jag att de alla slutar imorgon typ... Vad gör man då?! Jo, då får det bli två idag & ett eller två imorgon & sen har jag inga till nästa vecka, ha ha. Jaja, får skylla mig själv, eller hur?! Måste tituleras som dagens i-landsproblem, inte sant?! ;0)

Det första kortet är med hos Just Magnolia där temat är "Favourite things! And here´s my card ;0)



Favourites: The stamp is my favourite from Magnolias newest release. The colours are
my favourite springcolours and then I added my favourite butterflies!

As you can see I used a lot of paper ;0)

I love this stamp, a real cutie!


Croched flowers with roses on top!
And no, I didn´t do them myself ;0)
 
A beautiful ribbon, but expensive...
The heart is a charm from Panduro.

 
An self-adhesive bird with a lot of glitter.


Det var kort nummer 1, superglada färger, mycket mums-mums! Och som kontrast till det kommer här ett enkelt, monokromatiskt, vitt kort ;0)

With the card below I joined Cute card Thursday "Monochromatic", Friday sketchers with a sketch, Alphabet challenge blog "K for keys" and last but not least Sketchy colors "white"! Puh... But here it comes!


A different format then I usually have, nice change!

Different white structured papers, all from Panduro Hobby.


A stamp from Hänglar & Stänglar, a lovely little angel!


Alphabet stickers from Adornit!


Flowers, a key and a heart, romantic! *lol*


Here you cab see all the layers!

Nu vaknade vår dotter, har varit lite si och så de sista dagarna men idag såg jag att hon fått en kindtand så det förklarar ju en del ;0) Ha det gott! PS. Nu är snart snön borta helt, tjoho!

2 kommentarer:

Sinikka sa...

Du lyckades ra med alla tre utmaningar. Giller kortet i massor.
Sinikka:-)

Åshild sa...

Nyyydelig kort i hvitt!
Takk for at du deltar i Trykkpressas januarutfordring!

Åshild :)