fredag 7 januari 2011

Fredagsmys!

Idag blir det en lugn myskväll & tidig sänggång för jag är en trött filur & vet inte ens varför! Vi har idag haft min syster på besök & så körde vi ner till sambons moster & hälsa på, men det var knappt två timmar?! Mysigt med lite fika (våfflor!) & så fick Nellie träffa sin nästkusin ;0)

Imorgon ska jag fixa mina naglar, städa & handla inför söndagens kalas, vi ska boka en resa & så ska jag hämta en sak jag köpt via Blocket. Så det är fullt ös! Men efter helgen börjar det lugna ner sig, ser fram emot att få lite styr på Nellies sömnvanor igen, de har varit sådär de sista dagarna... Idag sov hon 45 min av sin eftermiddagsvila, likadant igår. Och troligen blir det varken bättre imorgon eller söndag så vi får ta nya krafttag på måndag ;0)

Nu ska jag handla lite godis & sen däcka i soffan, hörs imorgon när jag är piggare ;0)

Inga kommentarer: